Eğer,
- markayı anlamaya çalışmadan,
- müşteriyi segmente edip tanımaya çalışmadan,
- ürünleri ve rakipleri öğrenmeden,
- iletişim teorilerini sindirmeden,
sadece,
- pazarlama dünyasındaki birkaç yüz insan beğensin,
- şirket yönetimi beğensin diye pazarlama yapanlar,
- harcadıklarını paraların monopoli parası olmadığını anlayamıyorsa,
- iş sonuçları yaratmadan "iyi pazarlamacı" algısı yaratabiliyorsa,
o ortamda online pazarlama gelişemez!
Tweet
Son zamanlarda en çok okunan yazılar:
-
Dil bilgisi konusuna takıntılıyım. İnsanlar neden ısrarla yeni kurallar uyduruyor bilmiyorum. Zorunlu eğitimin 8 yıl olduğu, herkesin yılla...
-
Facebook, bazı sitelere Google'dan daha fazla trafik sağlıyormuş ! Peki hangi sitelere? Yahoo ve MSN gibi portallara. Yani reklamdan par...
-
2014 için yıllık planların hazırlamasında yardımcı olurken, neden kurumsal hayattan vazgeçtiğimi hatırlatan durumlar yaşadım. Mesela bir ker...
-
Bazıları İnternet'i sadece sosyal medya sanıyor. İnsanların ilgisini çekmek çok zor, sadece bir kaç dakikanız var diyorlar. Gerçek ö...
-
Brezilya Bayrağı'nda, August Comte'e ait motto yazar ortadaki şeritte: Ordem e Progresso (Düzen ve İlerleme) Sosyoloji bilim...
-
Eşim Gizem Yucel Harvard Business Review'daki bir yazıyı paylaştı Twitter'da bugün: The Rise of the Digital CMO . Pazarlama dünya...
0 comments:
Yorum Gönder
Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.