Mecraya uygun iletişim, online pazarlama iletişiminin temelinde yer alıyor. Bunun için mecranın (medium'um) özelliklerini, fonksiyonlarını, nelere izin verip nelere vermediğini, insanların o mecraları nasıl kullandığını iyi bilmek gerekiyor.
Facebook'ta post çıkarken, Twitter'da twit atarken, blogda bir yazı yazarken, hep mecranın kendine has özelliklerine hakim olmanız ve o mecrayı iyi bir kullanıcı (power user) gibi kullanabiliyor olmanız gerekiyor. Amaç; insanların, sizin bir marka için yaptığınız iletişimi, reklam gibi görmeden, bilinçaltından tetiklenen reklam körlüğünü harekete geçirmemesi, arkadaşlarından birinin bir paylaşımını okur gibi sizin içeriğinizi okuması.
Peki bana gelen mailler neden HTML? Neden şirketler ısrarla web sitesine benzeyen, resim şeklinde mailler atıyor? Siz hiç arkadaşınıza HTML mail gönderdiniz mi? O zaman neden arkadaşlarınıza gönderdiğiniz gibi samimi mailler atmıyorsunuz müşterilerinize?
Tweet
Son zamanlarda en çok okunan yazılar:
-
Geçtiğimiz hafta CNN Money sitesinin Teknoloji kısmında çok ses getiren bir değerlendirme yazısı yayınlandı: Facebook vs. Google: Web'...
-
Facebook, bazı sitelere Google'dan daha fazla trafik sağlıyormuş ! Peki hangi sitelere? Yahoo ve MSN gibi portallara. Yani reklamdan par...
-
Yıllık tahminlere çok kafam basmıyor ama iki üç yıl içinde göreceğimizi tahmin ettiğim bazı eğilimleri, bazı gelişmeleri paylaşmak istedim. ...
-
Harcayacak parası olan insanların büyük kısmının en çok zaman geçirdikleri mecranın İnternet olması tüm pazarlama yöntemlerini etkiledi. Onl...
-
Youth Republic ve Synovate, üniversite öğrencileri üzerinde ortaklaşa bir araştırma yapmışlar. Türkiye'de gençlerin en çok kullandığı 4...
-
İnternet sektörü diye bir şeyden bahsedebilmek için, bazı standartlar üzerinden konuşabiliyor olmak ve her web sitesini o standartlara göre ...
0 comments:
Yorum Gönder
Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.