Mecraya uygun iletişim, online pazarlama iletişiminin temelinde yer alıyor. Bunun için mecranın (medium'um) özelliklerini, fonksiyonlarını, nelere izin verip nelere vermediğini, insanların o mecraları nasıl kullandığını iyi bilmek gerekiyor.
Facebook'ta post çıkarken, Twitter'da twit atarken, blogda bir yazı yazarken, hep mecranın kendine has özelliklerine hakim olmanız ve o mecrayı iyi bir kullanıcı (power user) gibi kullanabiliyor olmanız gerekiyor. Amaç; insanların, sizin bir marka için yaptığınız iletişimi, reklam gibi görmeden, bilinçaltından tetiklenen reklam körlüğünü harekete geçirmemesi, arkadaşlarından birinin bir paylaşımını okur gibi sizin içeriğinizi okuması.
Peki bana gelen mailler neden HTML? Neden şirketler ısrarla web sitesine benzeyen, resim şeklinde mailler atıyor? Siz hiç arkadaşınıza HTML mail gönderdiniz mi? O zaman neden arkadaşlarınıza gönderdiğiniz gibi samimi mailler atmıyorsunuz müşterilerinize?
Tweet
Son zamanlarda en çok okunan yazılar:
-
Spor takip etmem, televizyon izlemem, haberleri takip etmem diyorum ama kendi işim ve ilgi alanımla ilgili haberler bittikten sonra, dünyad...
-
En önemli özellik: İnternet kullanıyor olmak! Sadece haber okumak, sosyal medya takip etmek, mesajlaşmak, mail okumak için değil, gerçekten ...
-
Atatürk, 10. Yıl Nutku'nda " Kültürümüzü muasır medeniyetler seviyesine çıkaracağız. " demiş. Atatürk'ün, bırakın İnterne...
-
Eşim Gizem Yucel Harvard Business Review'daki bir yazıyı paylaştı Twitter'da bugün: The Rise of the Digital CMO . Pazarlama dünya...
-
Doktorada, Araştırma Yöntemleri dersinde hocanın " kulağa hoş gelen ama asla doğrulanamayacağı için bilimsel olmayan cümleler " ör...
-
Alexa gibi, web sitelerinin trafiklerini tahmin eden SimilarWeb, eskiden sadece desktop yani bilgisayar başındaki ziyaretleri ölçüyordu. Mob...
0 comments:
Yorum Gönder
Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.