Mecraya uygun iletişim, online pazarlama iletişiminin temelinde yer alıyor. Bunun için mecranın (medium'um) özelliklerini, fonksiyonlarını, nelere izin verip nelere vermediğini, insanların o mecraları nasıl kullandığını iyi bilmek gerekiyor.
Facebook'ta post çıkarken, Twitter'da twit atarken, blogda bir yazı yazarken, hep mecranın kendine has özelliklerine hakim olmanız ve o mecrayı iyi bir kullanıcı (power user) gibi kullanabiliyor olmanız gerekiyor. Amaç; insanların, sizin bir marka için yaptığınız iletişimi, reklam gibi görmeden, bilinçaltından tetiklenen reklam körlüğünü harekete geçirmemesi, arkadaşlarından birinin bir paylaşımını okur gibi sizin içeriğinizi okuması.
Peki bana gelen mailler neden HTML? Neden şirketler ısrarla web sitesine benzeyen, resim şeklinde mailler atıyor? Siz hiç arkadaşınıza HTML mail gönderdiniz mi? O zaman neden arkadaşlarınıza gönderdiğiniz gibi samimi mailler atmıyorsunuz müşterilerinize?
Tweet
Son zamanlarda en çok okunan yazılar:
-
Dil bilgisi konusuna takıntılıyım. İnsanlar neden ısrarla yeni kurallar uyduruyor bilmiyorum. Zorunlu eğitimin 8 yıl olduğu, herkesin yılla...
-
Facebook, bazı sitelere Google'dan daha fazla trafik sağlıyormuş ! Peki hangi sitelere? Yahoo ve MSN gibi portallara. Yani reklamdan par...
-
Arabaları sevmeyen, arabadan anlamayan adam Oto Servis işletebilir mi? Sırf "bu işte para varmış" mantığıyla Oto Servis açıyorsa...
-
2014 için yıllık planların hazırlamasında yardımcı olurken, neden kurumsal hayattan vazgeçtiğimi hatırlatan durumlar yaşadım. Mesela bir ker...
-
Bazıları İnternet'i sadece sosyal medya sanıyor. İnsanların ilgisini çekmek çok zor, sadece bir kaç dakikanız var diyorlar. Gerçek ö...
-
Brezilya Bayrağı'nda, August Comte'e ait motto yazar ortadaki şeritte: Ordem e Progresso (Düzen ve İlerleme) Sosyoloji bilim...
0 comments:
Yorum Gönder
Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.