17 Şubat 2012 Cuma

Online Pazarlama Trend Tahmini: Samimi e-mail

Mecraya uygun iletişim, online pazarlama iletişiminin temelinde yer alıyor. Bunun için mecranın (medium'um) özelliklerini, fonksiyonlarını, nelere izin verip nelere vermediğini, insanların o mecraları nasıl kullandığını iyi bilmek gerekiyor.

Facebook'ta post çıkarken, Twitter'da twit atarken, blogda bir yazı yazarken, hep mecranın kendine has özelliklerine hakim olmanız ve o mecrayı iyi bir kullanıcı (power user) gibi kullanabiliyor olmanız gerekiyor. Amaç; insanların, sizin bir marka için yaptığınız iletişimi, reklam gibi görmeden, bilinçaltından tetiklenen reklam körlüğünü harekete geçirmemesi, arkadaşlarından birinin bir paylaşımını okur gibi sizin içeriğinizi okuması.

Peki bana gelen mailler neden HTML? Neden şirketler ısrarla web sitesine benzeyen, resim şeklinde mailler atıyor? Siz hiç arkadaşınıza HTML mail gönderdiniz mi? O zaman neden arkadaşlarınıza gönderdiğiniz gibi samimi mailler atmıyorsunuz müşterilerinize?

0 comments:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.

Son zamanlarda en çok okunan yazılar: