20 Mayıs 2011 Cuma

Quora ve Blogculuk

Quora, insanların ortaya bir soru attıkları ve o konuda bilgili olan kişilerin uzun uzun cevaplar verdiği bir site. Ben de ne olduğunu merak edip zamanında üye olmuştum ama görünen o ki şu yazılardaki uzmanlar gibi düşünmüyorum Quora hakkında:
scobleizer.com - Is Quora the biggest blogging innovation in 10 years?Both Sides of the Table - The Power of Quora & Why Benchmark was Right to Pay Up
Adamlar sadece kendi işlerine yarıyor, kendileri kullanıyorlar diye "Quara çok büyük olacak, çok tutacak." diyor. Quora asla bloglar kadar popüler olmayacak çünkü insanlar orada yaptıkları yemeklerin fotoğraflarını koyup "ellerine sağlık canım" yorumları alamayacak. Ya da yeni moda baharlık ayakkabıları yazıp, bir iki Google'dan bulunma fotoğraf koyup "off, çok güzel" yorumları alamayacak.

Demişler ki, "kendini tanıtmak, çevre edinmek için çok güzel bir yer". Sadece İnternet ve teknolojiyle ilgilenenler için geçerli bir cümle bu. Hatta ben, İnternet'teki insanların pek de kendilerini tanıtma merakında olmadıklarını, hatta tahmin edemeyeceğimiz kadar büyük bir kesimin hala anonim kalmak istediğini düşünüyorum.

0 comments:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.

Son zamanlarda en çok okunan yazılar: