22 Temmuz 2012 Pazar
Barometreyle site trafiği ölçülmez
Ölçmek güzel şey, ama neyi, neden, nasıl ölçeceğini iyi bilmek lazım. Metreyle ölçeceği şeyi barometreyle ölçenler var. "Ölçmeye çalışan" demiyorum, ölçüyorlar! Kaç kişi geldi, kaç kişi satın aldı bakmıyor da, ne kadar gürültü çıkardığına bakıyor.
Maalesef, işlerin bu duruma gelmesinde, pazarlamacılarının ne kadar ses çıkardığına bakarak onların ne kadar iyi pazarlamacılar olduğunu değerlendiren şirket yöneticilerinin suçu büyük.
Tweet
Posted by
Deniz Utku
Son zamanlarda en çok okunan yazılar:
-
Spor takip etmem, televizyon izlemem, haberleri takip etmem diyorum ama kendi işim ve ilgi alanımla ilgili haberler bittikten sonra, dünyad...
-
İnternet gittikçe Google oluyor. "Google şirket olarak İnternet'i ele geçiriyor, tekelleşiyor" demeye çalışmıyorum. Tam tersi...
-
İnternet sektörü diye bir şeyden bahsedebilmek için, bazı standartlar üzerinden konuşabiliyor olmak ve her web sitesini o standartlara göre ...
-
Yıllardır profesyonel hayatımda İnternet şirketlerinde ve pazarlama departmanlarında çalıştığım için, tüm yapılan işleri ve süreçleri gözl...
-
Eşim Gizem Yucel Harvard Business Review'daki bir yazıyı paylaştı Twitter'da bugün: The Rise of the Digital CMO . Pazarlama dünya...
-
Aralık ayına girdik ya, yıl sonu değerlendirmeleri gelmeye başladı. Ve Türk İnternet sektörünün kronik sorununun yine değişmediğini gördük. ...
0 comments:
Yorum Gönder
Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.